Existing applicants/evaluators log in here
Username
Password
Young Researchers and Professionals
Project leader Smailovic Vanja
Project co-leader: Doc. dr. sc. Vedran Podobnik
Administering organization: Faculty of Electrical Engineering and Computing, University of Zagreb, Croatia.
Partner Institution/Company: Ericsson Nikola Tesla
Grant type: 3C
Project title: Ericsson Context-Aware Social Networking for Mobile Media
Project summary: Advances in Information and Communication Technology during the last decade have enabled telecom operators, and other providers to go mobile with a wide range of services and social networking services are not an exception. Context-awareness, such as being able to pinpoint the user geographically or know whether he or she is at work, in school or just shopping downtown, is critical for dynamic, goal-oriented and temporal approach that current social networking services assume. Users are no longer satisfied just with “being connected”, they need their PC’s, laptops and smartphones to be aware of where, when or how they are connected. Let us imagine Ericsson’s employee Eric has arrived at a big conference. The number of people there is astonishing – but no worries, he pulls out his smartphone, opens up Ericsson’s application and searches for all of his contacts nearby (in his social networking accounts). The application shows him their exact location and also new interesting business people he could meet through them. Here, it is all about having good contacts and being at the same place, at the same time. Ericsson Context-Aware Social Networking for Mobile Media aims to introduce Ericsson Nikola Tesla to the rapidly expanding market of social networking (more specifically - social networking services for mobile devices) through extensive applied research. Ericsson Nikola Tesla, as well as Croatian industry in general, must find their way of challenging services that Twitter, Facebook or LinkedIn provide, in order to stay up-to-date within the world of Information and Communication Technologies. Context-aware social networks provide an alternative, temporary and goal-oriented medium for communication and interaction among users. This kind of social networks represents an innovative platform for handling user’s current social relationships, as well as provides an effective solution for developing new social relationships. Planned outcome of this project includes publishing scientific articles in domestic and international peer-reviewed scientific journals, and applied research based on actual, already existing projects in Ericsson Nikola Tesla and at the Faculty of Electrical Engineering and Computing; the result is a real-life, fully-functional context-aware social networking platform proof-of-concept. The project Ericsson Context-Aware Social Networking for Mobile Media aims to increase competence, knowledge and research in the field of social networking, seeking to benefit both the Croatian industry and academia long-term.
Hrvatski sažetak: Napredak u informacijskim i komunikacijskim tehnologijama (IKT) u zadnjem desetljeću omogućio je razvoj brojnih usluga za pokretne uređaje. Trenutno, društvene mreže su jedna od najzanimljivijih IKT-platformi za razvoj inovativnih usluga za pokretne uređaje. Primjerice, korisnik može biti zauzet poslom, a kasnije se odlučiti na gledanje filma u kinu ili čitanje određene knjige u najdražoj knjižnici – informacije ovog tipa čine kontekstnu svjesnost, koju moderne i dinamične usluge za društveno umrežavanje podrazumijevaju. Korisnicima treba omogućiti više od običnog društvenog povezivanja, nužno je da njihovi PC-evi, prijenosna računala i pametni telefoni znaju gdje, kada i kako su povezani. Zamislimo da se Ericssonov zaposlenik Eric našao na velikom trgu u glavnom gradu. Upravo je završio s poslom i ima sat vremena do zakazanog termina kod zubara. Umjesto da smisli ugodno društvo koje će nazvati da skrati tih sat vremena riskirajući da veliki broj njih nije dostupan – Eric izvadi svoj pametni pokretni uređaj i aktivira aplikaciju za društveno umrežavanje koja mu kaže da su čak 3 njegova prijatelja dostupna u blizini. Pomoću dopisivanja stupi u kontakt s njima te uspješno organizira ugodno društvo za kratko druženje. U drugoj situaciji, Eric je poslovan čovjek te prisustvuje velikoj konferenciji – tipična situacija u kojoj se veliki broj ljudi nalazi na relativno malom zajedničkom prostoru. Aplikacija za društveno umrežavanje na njegovom pametnom pokretnom uređaju je prepoznala ovakav kontekst te mu je dojavila tko je od njegovih kolega u blizini te koji od potencijalnih novih kolega bi mu mogao biti od poslovnog interesa. Projekt Ericsson Context-Aware Social Networking for Mobile Media ima industrijski i akademski cilj koji upotpunjeno daju konačan rezultat i cjelovit doprinos. Kroz primijenjeno istraživanje projekt za industrijski cilj ima pozicionirati tvrtku Ericsson Nikola Tesla u svijetu društvenih mreža i njemu pripadajućem tržištu koje je trenutno u ubrzanom i intenzivnom usponu. Projekt Ericsson Nikoli Tesli, kao i hrvatskoj industriji općenito, cilja predložiti tehno-ekonomski okvir koji će omogućiti razvoj vlastitih usluga u području kontekstno-svjesnih usluga društvenog umrežavanja za pokretne korisnike. S druge strane, uz pomoć primijenjenog istraživanja akademski cilj projekta za očekivani rezultat ima razvoj potpuno funkcionalnog prototipa platforme za kontekstno-svjesno društveno umrežavanje pokretnih korisnika koji će omogućiti domaće i strane publikacije u vidu znanstvenih članaka prezentiranih na specijaliziranim kongresima te u vodećim IKT-časopisima. Također, kao specifičan znanstveni doprinos akademskog dijela projekta, očekivani rezultat je doktorska disertacija i doktoriranje podnositelja projekta.
Amount requested from UKF: 80.000,00 HRK
Amount of matching funding: 251.500,00 HRK
Powered by Globaladmin